Semine
來嗑嗑瓜子。
 

《【APH/本家】 所不知的法兰西》

特寧紅:

法誕!!!!(摸魚)

Sorted data


文章整理

 


All I have to do is put my mind to it and I can be very strong!

我所要做的就只有全力以赴,而我将因此变得无比强悍!(Ep10)


Those who call themselves ‘ugly’ don’t realize that someone out there thinks they’re the most beautiful person in their eyes.

那些说自己丑陋不堪的人并不了解自己在某些人眼中,他们是多麽的美丽。


"The government is the sails, the people the wind, and time the sea. As long as there is people to repair the ship, it can be used forever." 

国家如同一艘船,政府是船桅丶国民是风丶时代是海,只要帆能张开,顺着风就能随着时代不断地前进。(tbw ep10)



What the world really needs is more love

这个世界真正需要的是更多的爱。



It was not my fear that drove me away, but my strength.

真正削弱我的不是恐惧,而是力量。


Love isn’t something you can’t force on others

强人所难的“爱”是不被容许的。(Ep47)



When I saw you, I thought God does wonderful things

当我遇见了你,我知道上帝创造了奇迹。

(遇见贞德)


My mother , Gaul , always told me ‘keep your head up  and be strong, just like your mama.’ She’s gone but, I’ll never forget her.

我的母亲,高卢,总是告诉我”扬起你的头,成长坚强,就像你的母亲”,现在她已逝去,但我从未忘记。



補充:

France believes that those who have been toyed with by history are always reborn into a normal life to live regular happy lives

法兰西斯相信那些曾被时代玩弄的人,终究会重生,过着普通且快乐的生活(Ep4)


France’s Beard actually represents the Gorges du Tarn, a beautiful canyon located in southern France.

法兰西斯的胡子其实代表是朗格多克-鲁西永区(Gorges du Tarn),一个在南法十分漂亮的峡谷。


法兰西斯始终挂念着一个女孩子。

Je m'en vais,mais l'état demeurera toujours

我将逝去,而君永恒



法兰西斯,生日快乐!


有个賀文0.0.....但我太怕被吞了...就暂时不放了


Reference:
[1] [2] [3] [4] [5]



评论
热度(707)
  1. 共47人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
© Semine/Powered by LOFTER